Dag 13 Vancouver

21 juni 2019 - Richmond, Canada

Vandaag is onze laatste reisdag, we gaan weer terug naar Vancouver. Als eerste bezoeken we Buchart Gardens. Een tuin van 5 vierkante kilometer. Hele mooie bloemen, planten en verschillende soorten tuinen. Gigantisch groot. In het hoogseizoen werken hier 600 mensen. Daarna gaan we met de boot terug naar het vasteland. Weer 1,5 uur varen en dan zijn we er. We bezoeken nog een klein vissersdorpje Steveston en na daar wat rondgekeken te hebben is het tijd om naar het hotel te gaan. We hoorden van Bob dat het Nationale Park Jasper, waar wij een paar dagen geleden waren, nu ontoegankelijk is omdat er veel sneeuw is gevallen. Hebben wij even geluk gehad. Vanavond gaan we met de hele groep een afscheidsdiner doen bij een buffetrestaurant. Morgen vliegen we om half 5 's-middags weer terug naar Amsterdam. Dan kunnen we eindelijk bijkomen.

1. Siegried:
    21 juni 2019
    Mooie foto's en een mooie afsluiting en kleurige van een fantastiscbe reis. Wensen jullie een prettige vlucht terug,geniet er nog van. De werkelijkheid is keihard,en gezond weer terug,