Dag 6 Savannah

23 mei 2018 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag rijden we verder zuidwaarts en brengen eerst een bezoek aan Beaufort, een mooi plaatsje dat als decor diende voor de film Forest Gump.
Hier hebben we wat rondgewandeld en foto's gemaakt.
Daarna zijn we verder gereden naar onze eindbestemming Savannah.
Een mooie wandeling langs de Savannah river gemaakt en enkele souvenirs gekocht.
Hierna volgde een trolleytour door de stad. De chauffeur was tevens gids en wist van alle punten waar we langs reden wel iets te vertellen. Het had er alle schijn van dat hij in elk café en restaurant was geweest. Hij ratelde onophoudelijk aan één stuk door.
Ook kwamen we langs het beroemde bankje waarop Forrest Gump zat in de gelijknamige film.
Aan het einde van deze tour bracht de gids ons met de trolleybus naar het hotel.
Hier hadden we een paar uur de tijd om bij te komen, waarna een tocht met een raderboot over de Savannah river op het programma stond.
Een buffetdiner was inbegrepen. Een mooi tochtje met live muziek. Na afloop werden we met de bus teruggebracht naar ons hotel.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Siegried:
    24 mei 2018
    Jammer dat je slechte verbinding hebt, dan heb je toch een avond rustig. We zien met belangstelling toch naar het volgende verhaal. Geniet van de boottocht.
  2. Adrie:
    25 mei 2018
    jammer geen verbinding,ik mis het verhaal,tot de volgende aflevering.