Dag 10 - Canyon de Chelly

11 september 2017 - Chinle, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen wederom vroeg uit de veren. Eerst nog even het gratis ontbijt verorberen. Het is een drukte van belang bij het ontbijt. Een groep Belgische Harley rijders heeft zich gemeld. Die rijden we later in de ochtend nog achterop.
De bus vertrekt om 08.00 uur. Na een paar uur rijden gaan we eerst inkopen doen in een supermarkt. We gaan weer picknicken vlak voordat we het Nationaal Monument Canyon de Chelly binnengaan. We bevinden ons vandaag in het reservaat van de Navajo indianen.
Evenals gisteren krijgen we weer prachtige rotsformaties in het canyonlandschap te zien. Een deel van onze groep heeft een jeep excursie geboekt en bekijkt de canyons van onderaf. Wij doen dit per bus van bovenaf.
Intussen zijn we kenners geworden op canyon gebied.
Vroeg in de avond arriveren we bij ons hotel. Het inchecken verloopt allemaal niet zo snel. Als we uiteindelijk onze kamer binnengaan blijken hier al andere gasten te zitten. Die kregen de schrik van hun leven.
Gelukkig kregen we snel een andere kamer.
Morgen vervolgen we de reis naar Albuquerque.

1. Lex Metzke:
    12 september 2017
    Zo langzamerhand worden jullie echte Amerika kenners. Wel mooi al die bezienswaardigheden.
  2. Siegried:
    12 september 2017
    We zitten gezellig naar Koffietijd te kijken.En zien jullie avontuurlijke wandeling(12km.). De natuur is daar en totdat je terug gaat naarDenver adembenemend. Nog een paar dagen, geniet ervan .
  3. Adrie:
    12 september 2017
    vanavond naar jeroen ,om half acht haalt hij mij op, leuk toch????
    bij jullie gaat het goed geniet er nog van hier is het herfst weer ,
    mooi die rotsen,jullie zijn avonturiers, groetjes